1402-06-31 12:08
1850
1
86570
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

قدرت نظامی ایران از صفر به 100 رسیده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی از نظر قدرت نظامی صفر بودیم؛ اما الان این قدرت نظامی از صفر به 100 رسده است و دشمنان ما به اراده خداوند متعال از 100 به صفر رسیده اند.

به گزارش گلستان ما، علی‌ ملک‌شاهکوهی در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در گرگان برگزار شد؛ در گفتگو با خبرنگاران، گفت: رژه امروز نیروهای مسلح استان گلستان قطره‌ای در مقابل نیروهای مسلح ایران است که امروز برگزار شد.

وی افزود: این رژه دوساعته از این جهت مهم بود که دشمنان بدانند که ما از ابتدای جنگ تحمیلی که از نظر نظامی صفر بودیم؛ الان به درجه 100 رسیده ایم و به اراده خداوند متعال دشمنان ما برعکس ما، از قدرت نظامی 100 به صفر رسیده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: جایگاه الان ما نتیجه ایستادگی، مقاومت و اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه است.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: همانطور که پیامبر بزرگ اسلام نیز اشاره داشته است؛ ما ایرانی‌ها اگر بخواهیم به ستاره ثریا برسیم، می توانیم و دشمنان ما بدانند که خواهیم رسید.

 

وی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را پس از پیروزی قابل توجه خواند و گفت: دشمن باور نمی‌کرد این نظام اسلامی که در ابتدای راه قرار دارد بتواند در برابر دشمنان دوام زیادی بیاورد اما تاسی به فرهنگ حسینی توانست این نظام را در برابر دشمن به پیروزی برساند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دشمنان سناریوهای مختلفی را علیه انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردند، افزود: آنها با طراحی جنگ‌های داخلی سعی کردند ایجاد اختلاف کنند اما این حربه آنها جواب نداد.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه دشمن با هدف تجزیه‌طلبی به ایران حمله کرد: گفت: هدف دشمن چیزی جز ساقط کردن جمهوری اسلامی نبود آنها با این رویکرد جلو آمدند اما انقلاب اسلامی در برابر امپراتوری شرق و غرب ایستاد و ابرقدرت‌های شرق و غرب را با دستان خالی عقب راند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج توانسته انسجام را در بین ملت ایران ایجاد کند، ابراز کرد: در آن دوران بنی صدر اعتقادی به نیروهای مردمی و بسیجی نداشت اما ملت ایران با این رویکرد توانست بر دشمن پیروز شود.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.